Näytetään tekstit, joissa on tunniste rally-toko. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste rally-toko. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 6. helmikuuta 2022

Hajutunnistusta

 


Olemme nyt tahkonneet sekä tunnaria että nose workkia. Instassa on muutama uusi video.


Uusi treenitila on tosi kiva ja häiriötreeni (lapset juoksevat ja leikkivät tilassa) ei enää häiritse Marttaa. Tällä viikolla teimme myös pari rally-toko rataa.

Videoita voit katsoa Martan instagram tililtä.


sunnuntai 14. marraskuuta 2021

Treenaillen


Tällä viikolla ollaan treenailtu rally-tokoa ja BH:ta. Tavallaan homma sujuu, mutta Martta ennakoi jääviä liikkeitä ja jätättää pahasti kuvion loppupäässä. Seurasaaressa olimme jännän edessä, kun parkkipaikalta karkasi koira sillalle, jossa olimme juuri palaamassa parkkipaikalle. Onneksi kaverini oli hieman edessäni, joten sain Martan käännettyä ympäri ja kävelimme poispäin samalla kun omistaja spurttasi ottamaan koiraansa kiinni (jäi nuuskimaan kaverini koiraa). 


 

sunnuntai 19. syyskuuta 2021

Remonttireiskana


Martta osallistuu tiiviisti kaikkeen, halusimme tai emme. Tällä viikolla se "avusti" lattiaremontissa, vaikka sitä kuinka töni, työnsi tai huitoi muualle, se oli vakaasti juuri tapahtumien keskipisteessä.


Korkkasimme Rally-tokokisauramme ja minun virheeni takia menetimme 10 pistettä & tuloksen saannin. Kisat menivät paljon paremmin kuin osasin kuvitella, joten yritämme varmasti myöhemmin uudestaan.

Olimme sunnuntaina koiraleirillä ja se meni vähän heikun keikun. Olisi voinut mennä paremminkin, mutta toki myös onnistumisia tuli. Kaiken näyttelytouhun keskellä, jälki ja ruutu ovat jääneet huomattavan vähälle huomiolle... Hakua en edes viitsinyt kokeilla porukassa...

sunnuntai 5. syyskuuta 2021

Nyt sitten harjoitellaan


Jotenkin käytökseeni ei oltu tyytyväisiä Riihimäen viikonlopun jälkeen. Outo kiilto silmissään omistajani mutisi kiihkolla: "Nyt me treenataan...!"

Ja niin me maanantaina treenattiin, söin kiltisti kaikkien tarjoamia makupaloja.


Tiistaina treenattiin remmirähjien ryhmässä ja omistajalleni nousi patti otsaan, kun kävelin hiukan liian nopeasti tai olisin siis kävellyt, ellei hän olisi roikkunut jarruna hihnan toisessa päässä.


Keskiviikkona treenattiin tokoa ja "pääsin" näyttelyharjotuksiin. Ne menivät hyvin ja heilutin jopa häntää kouluttajalla.

Perjantaina treenailtiin rally-tokoa. Se meni hyvin meidän molempien mielestä. Halleluja..., sain levätä viikonlopun rauhassa